Koordynator ds. Obsługi Klienta [Poland]


 

Czym będziesz się zajmować?

  • Wsparciem Kierownika Zespołu Obsługi Klienta w koordynowaniu wszystkich procesów w obszarze Działu Obsługi Klienta,

  • Zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy,

  • Dbaniem o wysoki poziom satysfakcji klientów,

  • Utrzymaniem ciągłości procesów biznesowych w celu osiągnięcia określonych celów (KPI).

Nasze wymagania:

  • Umiejętności organizowania pracy własnej i innych,

  • Kreatywne i zadaniowe podejście do powierzonych obowiązków,

  • Sposób działania zgodny z wartościami #MediaMarkt ,

  • Łatwość i chęć uczenia się nowych rzeczy.

O nas

Jesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 20 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال