Czym będziesz się zajmować?
Wsparciem Kierownika Zespołu Obsługi Klienta w koordynowaniu wszystkich procesów w obszarze Działu Obsługi Klienta,
Zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy,
Dbaniem o wysoki poziom satysfakcji klientów,
Utrzymaniem ciągłości procesów biznesowych w celu osiągnięcia określonych celów (KPI).
Nasze wymagania:
Umiejętności organizowania pracy własnej i innych,
Kreatywne i zadaniowe podejście do powierzonych obowiązków,
Sposób działania zgodny z wartościami #MediaMarkt ,
Łatwość i chęć uczenia się nowych rzeczy.
O nas
Jesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 20 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.