$ads={1}
Pro švýcarskou společnost, která má výsadní postavení na poli pojišťovnictví hledáme komunikativní osobnost na roli Project Assitant s komunikativní znalostí NJ a AJ.
Co Vás u nás čeká:
- Implementace a korekce dopisů a e-mailů v Crystal Reports / HTML
- Vytváření formulářů s možností vyplnění
- Spolupráce na projektech pro provozní činnosti
- Spolupráce na vytváření a distribuci zásilek
- Podpora v každodenním provozu pro oblast nových obchodů v Rakousku a Švýcarsku
Jak si Vás představujeme:
- Máte dokončené základní obchodní vzdělání a zkušenosti z oblasti pojišťovnictví
- Jste flexibilní a schopní týmové spolupráce, s orientací na zákazníka a schopností zachovat klid i v hektických situacích
- Jste zodpovědní, spolehliví a umíte pracovat nezávisle
- Máte velmi dobré znalosti práce s PC (Outlook, Excel, Word, PowerPoint, Crystal Reports atd.)
- Ovládáte anglický jazyk na vynikající úrovni (nutnost)
- Máte dobré znalosti německého jazyka – písemná i ústní komunikace
Co u nás získáte:
- Možnost práce full remote - pokud preferujete onsite nabízíme kancelářské zázemí Praha/Brno
- Práce na hlavní pracovní poměr
- Možnost profesního růstu
- Atraktivní finanční ohodnocení
V případě zájmu nám zašlete životopis a my se obratem ozveme!
Typ úlohy: Plný úvazek
Plat: 60 000,00Kč - 70 000,00Kč (měsíčně)
.